Schickedanz, A.; Escarce, J.J.; Halfon, N.; Sastry, N.; Chung, P.J. Intergenerational Associations between Parents’ and Children’s Adverse Childhood Experience Scores. Children 2021, 8, 747. https:// doi.org/10.3390/children8090747
- Downey,J., Greco, J. (2023) Trauma sensitive schools: A comprehensive guide for the assessment planning and implementation of trauma informed frameworks, Children and Youth Services Review, Volume 149,106930, ISSN 0190-7409, https://doi.org/10.1016/j.childyouth.2023.106930.
- Sporleder,J., Forbes, H., T., LCSW (2016) The Trauma-Informed School: A Step-by-Step Implementation Guide for Administrators and School Personnel https://www.amazon.com/Trauma-Informed-School-Step-Step-Implementation/dp/0997850159
Příručka Trauma-informovaná škola poskytuje školám návod, jak krok za krokem vytvořit trauma-informované prostředí. Obsahuje více než 250 stran včetně protokolů a dokumentů ke stažení. Tato příručka, kterou vypracovali odborníci Jim Sporleder a Heather T. Forbes, nabízí cenné zkušenosti a nástroje pro efektivní implementaci vzdělávání zohledňujícího trauma.
https://districtadministration.com/a-trauma-informed-approach-to-the-20-21-school-year/