Not Just Bad Kids. The Adversity and Disruptive Behavior Link ( 2021)
Editors: Akeem Nassor Marsh, Lara Jo Cox.Paperback ISBN: 9780128189542,
eBook ISBN: 9780128189511. https://shop.elsevier.com/books/not-just-bad-kids/marsh/978-0-12-818954-2
Tato kniha zkoumá, jak je chování formováno zázemím, historií a zkušenostmi člověka, zdůrazňuje, že každé chování dává smysl v kontextu. Diskutuje o sociálních, kulturních a environmentálních faktorech ovlivňujících mládež, zejména ranou citovou vazbu, a vysvětluje chování, která se vyznačuje přetrvávajícím porušováním pravidel. Kniha také zdůrazňuje výskyt poruchy chování a emocí a poruchy opozičního vzdoru, zejména u chlapců, což z ní činí cenný zdroj pro pochopení náročného chování u dětí a dospívajících.
Série animací Sentis Brain Animation vám představí mozek prostřednictvím série krátkých a výstižných animací.
Sentis Brain Animation Series vás provede mozkem prostřednictvím série krátkých a výstižných animací. První díl této série vás seznámí s nejfascinující částí vašeho těla – mozkem.
Cassidy, J., Shaver, P.R. (eds.) (2018). Handbook of Attachment, Third Edition, Theory, Research, and Clinical Applications. ISBN 9781462536641.
Tato kniha je klíčovou referencí pro teorii citové vazby, která spojuje teorii, výzkum a klinické aplikace. Představuje původ a vývoj teorie citové vazby, biologické perspektivy a roli citové vazby ve vztazích. Kniha se také zabývá dopady na duševní zdraví a přezkoumává intervence založené na citové vazbě v různých věkových skupinách. Nové vydání obsahuje kapitoly o genetice, epigenetice, soucitu a nedávných pokrocích v tomto oboru.
Attachment Theory in the Classroom: Guidance for Teachers https://www.attachmentproject.com/psychology/attachment-in-classroom/Schwarzer NH, Dietrich L, Gingelmaier S, Nolte T, Bolz T, Fonagy P. Mentalizing partially mediates the association between attachment insecurity and global stress in preservice teachers. Front Psychol. 2023 Aug 21;14:1204666. doi: 10.3389/fpsyg.2023.1204666. PMID: 37671112; PMCID: PMC10475550.